Welkom, in onze magische wereld... GRATIS verzending vanaf 75 euro België en Nederland
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Art. 1 - Bedrijfsgegevens

Art. 2 - Toepasselijkheid

Art. 3 - Het aanbod

Art. 4 - De overeenkomst

Art. 5 - Herroepingsrecht

Art. 6 - kosten in geval van Herroepingsrecht

Art. 7 - Terugbetaling

Art. 8 - voorwaarden retour

Art. 9 - Prijs

Art. 10 - Betalingen

Art. 11 - levering

Art. 12 - Garantie

Art. 13 - Klachten

 

Art. 1 - Bedrijfsgegevens

Naam: Two for  you

Adres: Franchommelaan 124 bus 9F
           8370 Blankenberge

           België

E-mail: [email protected]

Ondernemingnummer: BE0801 943 441

Art. 2 - Toepasselijkheid

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op het volledige aanbod van Two for  you en op elke overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Two for  you gaat ervan uit dat de consument kennis heeft genomen van de algemenen voorwaarden.
  3. De algemene voorwaarden zijn altijd te raadplegen op de homepagina van de website en bij het afronden van de aankoop.

Art. 3 - Het aanbod

  1. Het aanbod is vrijblijvend, dit betekent dat Two for  you het aanbod mag wijzigen/aanpassen naar gelang het seizoen.
  2. Als artikelen een houdbaarheidsdatum bevatten, is Two for  you verplicht dit met nauwkeurigheid bij te houden. Mocht dit artikel zijn houdbaarheidsdatum naderen, dan kan Two for  you het artikel te koop stellen met korting of gratis weg geven om verspilling tegen te gaan. De beslissing op het geven van korting of het product gratis weg te geven ligt volledig in handen van Two for  you.
  3. Two for  you haalt een week op voorhand het product offline om verwarring te vermijden.
  4. Elk aanbod bevat voldoende informatie zodat het voor de consument duidelijk is wat de rechten en plichten zijn.

        Dit betreft:

  •  
    • Prijs inclusief BTW
    • Prijs exclusief kosten van verzending volgen gewicht en grootte

Art. 4 - De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt (onder voorbehoud van het bepaalde in Art.4.2) tot stand op het moment van akkoord en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Two for  you kan binnen wettelijke kaders de consument op de hoogte brengen of deze zijn betalingsverplichting kan voldoen, evenals van al de feiten en factoren die van belang zijn voor het aangaan van een overeenkomst op afstand. Indien Two for  you van dit onderzoek goede redenen heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is Two for  you geneigd om de overeenkomst of aanvraag te weigeren.
  3. Als de klant de overeenkomst heeft aanvaard, bevestigt Two for  you dit per mail. Zolang de ontvangst van de aanvraag niet door Two for  you is bevestigd, kan de klant de overeenkomt ontbinden.

Art. 5 - Herroepingsrecht

  1. Bij aankoop heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst, zonder het doorgeven van een reden, te ontbinden binnen de 14 kalender dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
  2. Tijdens deze bedenktijd gaat de klant zorgvuldig om met het product en de verpakking. De klant pakt het product met mate uit of gebruikt deze zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden of niet. Indien de klant beroep wenst te doen op de herroepingsrecht, zal de klant het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat (inclusief de verpakking) aan Two for  you retourneren volgens Art. 8.
  3. Voor producten met een houdbaarheidsdatum kan de klant geen beroep doen op de herroepingsrecht.
  4. Wanneer de klant gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is de klant verplicht dit binnen de 5 kalenderdagen na ontvangst van het artikel, te mailen naar [email protected] met als onderwerp Herroepingsrecht + artikel nummer. In de mail wordt ook volledig uitgelegd waarom de klant zijn herroepingsrecht wenst aan te gaan. Two for  you beantwoordt deze mail binnen de 24u nadat de mail is verstuurd. In de antwoordmail van Two for  you zit in bijlage het herroepingsformulier dat de klant dient in te vullen en te onderteken. Als Two for  you een document ontvangt dat niet volledig is ingevuld of ondertekend wordt die per direct niet gegrond verklaard en wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht. Zo kan de klant het formulier vervolledigen. Terugbetalingen worden volgens de procedure van Art. 7 afgehandeld.
  5. Als de klant na afloop van Art.5.2 en Art.5.3 genoemde termijn van 5 dagen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht en het product werd niet teruggezonden, wordt de aankoop als effectief beschouwd. 
  6. Sommige producten kunnen omwille van hygiënische redenen niet geretourneerd worden. Mocht dit het geval zijn dan wordt dit ook meegedeeld bij het artikel.

Art. 6 - Kosten in geval van herroepingsrecht

  1. Indien de klant gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn alle kosten van terugzending ten laste van de klant.

Art. 7 - Terugbetaling

  1. Terugbetaling gebeurt binnen de 14 werkdagen op het rekeningnummer waarmee het product werd aangekocht.
  2. Een terugbetaling kan ook terugbetaald worden in vorm van een waardebon Dit is enkel als de klant dit alzo meegeeft in het modelformulier.
  3. Two for  you doet geen terugbetaling als:
  •  
    • Het product beschadigd is door de klant
    • Als het product gebruik sporen vertoont
    • Bij het onvolledig terugsturen van het artikel
    • Bij artikelen met een houdbaarheidsdatum

Art. 8 - Voorwaarden retour

Two for you is er zich van bewust dat een bestelling niet naar wens kan zijn! Dat vinden wij ontzettend jammer. En daarom kan het aangekochte product binnen de 14 kalenderdagen retour gestuurd worden onder voorwaarden.

Voorwaarden bij retourneren van een bestelling:

  • De verzendkosten zijn altijd ten laste van de klant.
  • De klant dient het pakket met veel zorg te verpakken voor de verzending.
  • Het pakket wordt altijd met een track & trace code verzonden.
  • Bij enige gebreken aan onze artikelen hebben wij altijd het voorrecht de retourzending te weigeren.
  • Wij nemen enkel maar producten terug die bij Two for  you zijn aangekocht (verplicht aantonen van de pakbon/factuur van bestelling).

Voor u de artikelen retour stuurt wordt er eerst contact opgenomen met onze klantendienst [email protected] met als onderwerp Retour artikel + product nummer.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

  1. Contacteer Two for  you per mail. Vermeld in de e-mail de volgende elementen
    • Naam
    • Ordernummer
    • Product
    • Foto van product
    • Reden van retour
  2. Two for  you stuurt een bevestigingsmail dat het product op retour mag gestuurd worden
  3. U maakt een verzendlabel aan via Bpost.
  4. De ongebruikte artikel kunnen geretourneerd worden naar het volgend adres:

    • Two for  you
    • Franchommelaan 124 bus 9F
    • 8370 Blankenberge
    • België
  5. U neemt een foto van het product vóór het inpakken. Dit met bewijs van datum en tijdstip van die dag (bv met krant van die dag naast het product).
  6. U pakt het pakket stevig in en plakt het zorgvuldig dicht.
  7. U pakt op het pakket het verzendlabel.
  8. U brengt uw pakket binnen bij een postpunt.
  9. U kan ten alle tijde de tracking online volgen.
  10. Na ontvangst controleert Two for you uw retourzending en neemt binnen de 7 werkdagen contact met u op.
  11. Terugbetalingen proberen wij altijd binnen de 14 werkdagen terug te storten (Art.7)

Indien uw retour zending niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen .

Art. 9 - Prijs

  1. De aangeboden producten of diensten en hun prijzen zijn exclusief  BTW.
  2. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  3. prijsverhogingen kunnen niet meer aangerekend worden aan klanten die voor de verandering het product besteld heeft.

Art. 10 - Betalingen

  • Two for  you verzend de aankoop pas wanneer de betaling is voltooid en aldus zichtbaar is op de rekening.
  • Wanneer de betaling niet gebeurt binnen de 3 dagen wordt er een reminder gestuurd met een termijn van 2 dagen. Mocht Two for  you dan nog geen gelden hebben ontvangen zijn wordt de bestelling geannuleerd en worden de producten terug beschikbaar gesteld op de webshop.
  • Wanneer een klant de voorwaarden van betaling 3 maal heeft overtreden is Two for  you genoodzaakt deze klant te blokkeren voor verdere bestellingen.
  • Als een betaling is gebeurd maar niet zichtbaar op het rekeningnummer van Two for  you kan de klant steeds na ontvangst van de reminder een bewijs opsturen per mail naar i met als onderwerp Betaling + ordernummer en vervalt de vooropgestelde termijn van 2 werkdagen.
  • Bij het opsturen van het betalingsbewijs moeten volgende zaken zeker duidelijk zichtbaar zijn.
    • Datum van betaling
    • Bedrag
    • Rekeningnummer Two for you
    • Rekeningnummer klant
    • Mededeling

Als de volgende zaken niet zichtbaar zijn op het doorgestuurd betalingsbewijs komen de vooropgestelde termijn van 2 dagen terug actief .

Art. 11 - Levering

  1. Bestellingen worden steeds strikt verzonden zoals vermeld. Mocht de verzending door toedoen van Two for  you, vertraging hebben opgelopen, wordt de klant hiervan per mail op de hoogte gebracht.
  2. Two for  you is niet meer verantwoordelijk voor het pakket nadat het pakket werd overhandigd aan de koerierdienst.

Art. 12 - Garantie

  1. Een accidentje is snel gebeurd. Daarom krijg je bij Two for  you een garantie van 7 kalenderdagen. Je kan enkel beroep doen op de garantie als:
    • Het artikel beschadigingen heeft opgelopen door onvoorzichtigheid van de koerierdienst.
    • Een stukgegaan artikel door een productiefout.
  2. Artikelen kunnen ook door Two for  you teruggeroepen worden wegens productiefouten of kwaliteitsgerichte zaken die niet voldoen aan verwachtingen. Valt je product buiten het opgestelde termijn van 7 kalenderdagen vervalt deze per direct en wordt het product per retour (Art. 8) naar Two for  you verstuurd en gaan we uit tot terugbetaling (Art. 7).
  3. Indien er toch schade aangebracht is aan het product door de klant zelf, dan heeft Two for  you ten alle tijde het recht de garantieperiode te verbreken. Dit kan inhouden (het niet correct gebruiken van een product). U bent als klant zelf verantwoordelijk voor schade aan het gekocht product en dus wordt er GEEN terugbetaling uitgevoerd. Mocht dit het geval zijn dat ontvangt de klant een mail met bijkomende info en foto's als bewijs en is er geen verdere discussie mogelijk.
  4. Gebeurt er iets buiten je garantieperiode, neem dan altijd contact op via e-mail
    1. op [email protected] met als onderwerp Buiten garantie periode + probleem. Dan beoordelen wij jouw probleem met alle ernst en houden u op de hoogte binnen de 7 werkdagen.

    Art. 13 - Klachten

    1. Two for  you beschikt over een eigen klachtenprocedure en behandelt elke klacht volgens deze klachtenprocedure en met volledige ernst.
    2. Klachten moeten binnen de 7 dagen telkens met een duidelijke omschrijving worden overgemaakt aan het e-mailadres [email protected] met als onderwerp Klacht + verkorte reden.
    3. Klachten worden binnen het termijn van 5 werkdagen, gerekend vanaf datum verzending klachtenmail, beantwoord. Als een klacht door onvoorzienbare omstandigheden een langere verwerkingstijd vraagt, wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht.
    4. Indien de klacht niet onderling geregeld kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
    5. Al de klacht gegrond wordt bevonden door Two for  you, zal het product naar keuze kosteloos vervangen en verzonden worden.
    6. Two for  you beschik over de mogelijkheid om de klacht niet gegrond te beschouwen en moet de klant hiervan op de hoogte brengen met een volledig uitgebreid verslag per mail of aangetekend schrijven gezien, afhankelijk van de situatie.

     

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »